.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند. سندرم ناخن زرد چیست؟
سندرم ناخن زرد (Yellow Nail Syndrome) یک بیماری نادر است که ناخن‌های دست‌ و پا را درگیر می‌کند و معمولا افراد بالای ۵۰ سال به این عارضه دچار می‌شوند.(ادامه)
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد. چگونه می‌توان بدون کیسه صفرا زندگی کرد؟
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.(ادامه)
چند توصیبه برای افرادی که کیسه صفرا ندارند
لازم است نقش کیسه صفرا را بدانید تا آگاه باشید بدون آن چه چیزهایی را از دست می‌دهید. کیسه صفرا یک عضو کوچک گوارشی در شکمتان است، درست پشت کبد.مطمئناً شما می‌توانید با ایجاد تغییرات غذایی مناسب، بدون کیسه صفرا هم یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید.(ادامه)
مصرف اسفناج برای جبران کمبود ویتامین های مانند A,B,C,D در بدن بهترین ماده غذایی است. با این سبزی کمبود ویتامین‌ها را جبران کنید
مصرف اسفناج برای جبران کمبود ویتامین های مانند A,B,C,D در بدن بهترین ماده غذایی است.(ادامه)
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت. آرش میراحمدی درگذشت
آرش میراحمدی بازیگر برنامه‌های طنز تلویزیون ساعتی پیش در بیمارستان درگذشت.(ادامه)
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت. چقدر آب بنوشیم تا با کمبود آب مواجه نشویم؟
یک پزشک گفت: در صورتی که هوا گرم باشد و تعریق بیشتر باشد، نیاز به مصرف بیشتر آب وجود خواهد داشت.(ادامه)
۵ توصیه برای پاکسازی کبد
کبد تنها اندامی است که می‌تواند خود را بازسازی کند. اگر عفونت یا آسیب کبدی دارید، نگران نباشید؛ در صورت داشتن یک سبک زندگی سالم و مصرف غذاهای مناسب، کبد شما پاکسازی می شود و قادر است خود را درمان کند.(ادامه)
عوامل مهم ایجاد سنگ کیسه صفرا
کاهش وزن ناگهانی و همچنین نوسان زیاد وزن یکی از فاکتورهای ایجاد کننده سنگ کیسه صفراست.(ادامه)
با این عرقیجات از شر سنگ کلیه در امان بمانید
مصرف عرقیجات معرفی شده در این بخش به شما کمک می‌کند تا از شر سنگ کلیه در امان بمانید.(ادامه)
۷ راه برای تشخیص سرطان
سرفه، درد قفسه سینه و تنگی نفس، کاهش وزن بدون دلیل، تغییرات در گوارش و خارش یا زردی پوست می‌تواند از نشانه‌های ابتلا به سرطان باشد(ادامه)
چرا باید شیره و ارده را با هم مصرف کنیم ؟
شیره و ارده از مواد مغذی هستند که مصرف آنها خواص بسیاری برای سلامت بدن دارد و کاهش وزن و درمان ضعف عمومی تنها چند نمونه از خواص عالی شیره ارده می باشد.(ادامه)
خطرات و عوارض برداشتن کیسه صفرا
معمولا افراد برای جلوگیری از ابتلا به برخی عفونت ها اقدام به برداشتن کیسه صفرا می کند، در حالی که برداشتن کیسه صفرا ممکن است عوارض و خطراتی برای بدن به همراه داشته باشد.(ادامه)
نشانه‌های هشدار دهنده بیماری در بدن
بدن هرروزه در حال تغییر است اما برخی از این تغییرات که به آن‌ها بی توجه هستید، علائم بیماری در بدن هستند که باید قبل از حاد شدن تشخیص داده شوند.(ادامه)
۶ خاصیت دارویی دمنوش زردچوبه
خواص ضدالتهابی قوی دمنوش زردچوبه در تسکین التهابات و تورم ناشی از آرتریت یا التهاب مفاصل موثر است.(ادامه)
خواص بی‌نظیر این ادویه پرکاربرد
مطالعات مهمی که در مجلات معتبر علمی منتشر شده‌اند، نشان می‌دهند که زردچوبه می‌تواند نقش مثبتی در کاهش وزن داشته باشد.(ادامه)
۱۰ خاصیت باورنکردنی جو
جو سرشار از فیبر است و ‌می‌تواند بدن را از سموم پاکسازی کند. این ماده منبع غنی از فیبر می‌تواند به عنوان ‌منبع سوختی برای باکتری‌های خوب موجود در روده عمل کند.(ادامه)
خواص قابل توجه زردچوبه
زردچوبه به مدت هزاران سال در آسیا مورد استفاده قرار گرفته است و بخش عمده ای از آیووردا، طب سنتی چینی، داروی سیدها و اونانی را تشکیل می دهد.(ادامه)
سیب این ۳۶ بیماری را درمان می‌کند
اسید سیتریک موجود در لیمو ترش موجب افزایش تولید صفرا در کبد می‌شود و از این طریق می‌تواند به سم‌زدایی از سموم بدن کمک کند.(ادامه)
عوارض خطرناک استفاده از استامینوفن
استامینوفن کدئین یک داروی ترکیبی برای تسکین درد است اما با این حال می تواند عوارض خطرناکی از جمله منجر به مرگ داشته باشد.(ادامه)
خواص بی‌نظیر پرتقال
پرتقال یکی از پرطرفدارترین میوه های زمستانی است که اغلب برای درمان سرما خوردگی، این میوه را پیشنهاد می کنند.(ادامه)
این میوه را جایگزین قرص آسپرین کنید
کیوی مانند قرص آسپرین موجب رقیق شدن خون شده و از ایجاد پلاک در خون جلوگیری می کند.(ادامه)
نشانه‌های کبد چرب
متخصص طب سنتی گفت: کهیر، اگزما، اختلال آنزیمی کبدی و رنگ زرد شخص می‌تواند نشان دهنده کبد چرب باشد.(ادامه)
فوری/ علی دایی راهی بیمارستان شد + عکس
علی دایی راهی بیمارستان شد(ادامه)
علی دایی در بیمارستان بستری شد
بهترین گلزن ملی فوتبال ایران جهت انجام یک عمل جراحی در بیمارستان بستری شد.(ادامه)
سالم‌ترین سبزیجات کدامند؟
سبزی‌ های خوش‌ طعم و لذیذ مثل ریحان، شاهی، تربچه‌ های نقلی و نعنا همیشه پای ثابت سفره‌ های ایرانی بوده است. برای مثال سالاد شیرازی و کاهو در کنار انواع خورشت و پلو ترکیبی اشتهاآور و مغذی می‌سازد.(ادامه)
پاکسازی کبد را به خاطر ۷ دلیل، فراموش نکنید
اگرچه کبد خود قادر به پاکسازی سموم بدن است اما به دلیل افزایش عادات ناسالم زندگی، این قابلیت کبد ممکن است رفته رفته کم رنگ تر شود، و در موارد پیشرفته تر سرطان کبد خود را نشان می دهد. (ادامه)
چه کسانی هرگز نباید خربزه بخورند
اولگا کوروروا متخصص تغذیه خوردن خربزه برای برخی افراد را مضر می داند. (ادامه)
نشانه‌های مهم خون‌ریزی داخلی بدن چیست؟
فوق تخصص گوارش گفت: وجود خون در استفراغ و مدفوع، ضعف عمومی، بی حالی و سرگیجه نشانه‌هایی از خونریزی داخلی هستند که گاهی فقط با آزمایش نمایان می‌شوند.(ادامه)
دلایل شکست در کاهش وزن
یک متخصص تغذیه گفت: از آنجا که شاخص BMI ارتباط مستقیمی با قد و وزن دارد، با کاهش وزن می‌توانید شاخص توده بدنی خود را کاهش دهید.(ادامه)
اسیدهای چرب ضروری برای بدن/منابع غذایی دریافت چربی های مفید
یک متخصص تغذیه با اشاره به مضرات چربی های ترانس برای بدن گفت: چربی های اشباع نشده مانند اسیدهای چرب امگا ۳، ۶ و ۹ برای بدن بسیار مفید هستند و از بروز بسیاری از بیماری ها هم جلوگیری می کند.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 6 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.